miercuri, 17 august 2011

M-am întors de la Mare!


Vă salut dragilor! M-am întors şi eu de la Mare. Am avut patru zile de linişte şi relaxare, dar în acelaşi timp şi de multă distracţie şi şoferie. Lung e drumul Deva – Costineşti!

Vă pot spune că staţiunea Costineşti a fost cea mai aglomerată în anul 2011. Cea mai vândută bere a fost cu siguranţă Skol, asta pentru că era cea mai ieftină. Găseai şi cu 2 lei doza. Tot la Costineşti s-a regăsit cea mai murdară plajă de pe tot litoralul românesc. Absolut toţi localnicii satului Costineşti au făcut bani frumoşi din chirie – normal că la negru – fapt de care am profitat şi eu. Am dat 80 pe cameră / zi.

Stăteam pe plajă într-una din zile şi sorbeam din berea mea rece, mai trăgeam un fum din ţigara-mi nelipsită şi mă gândeam în sinea mea „ce grea-i viaţa!”. Este o glumă ironică pe care o mai fac prietenilor mei în momentele când mă simt bine. Vroiam să vă spun că stau şi mă gândesc şi acum, oare cât este de greu să fii agent în acea zonă turistică? Oare cum este să vinzi bere, suc, ţigări,...orice, pentru că am realizat că se vinde orice la Costineşti. Răspunsul? Cred că nu e greu deloc. Păi în prima zi când am ajuns, m-am instalat, după care ne-am dus pe plajă. Şi direct mă duc, văd marea, bag picioarele, apoi mă duc la stand să cumpăr bere. Cât m-a servit domnişoara cu o bere la pahar, patronul acelui stand cu bere şi suc a cerut banii din vânzările de până atunci celor două fete care vindeau. Şi i-a numărat repede după care o întreabă în şoaptă: 36? Fata îi zice DA. Deci, într-o zi înnorată, cu valuri uriaşe şi interdicţie pentru înnot, la ora 11:00 doar acel stand care vindea suc şi bere avea deja 3600 lei vânzare. Orice se vinde acolo şi asta se întâmplă foarte uşor.

Acum sunt obosit, foarte obosit....aşa că mă duc la culcare. Ne recitim şi reintrăm în febra articolelor de vânzări, începând de azi. Aşa că, fiţi pe fază şi trageţi tare pe obiective!

2 comentarii:

Iulia Paraschiv spunea...

:))
Gata...acum la munca cu tine!!!!!!!!!

Iulia

Bogdan Vasiliu spunea...

Corect! Tre să tragem tare luna asta. Dar am revenit cu forţe proaspete şi chef de muncă.
Mulţumesc pentru că mă citiţi!

Trimiteți un comentariu