vineri, 8 iulie 2011

Fi entuziast! Iubeşte-ţi munca!

Eu cred în compania mea şi produsele pe care le vând. Asta fac şi agenţii de top. Agenţii profesionişti cred în produsele, în serviciile şi în clienţii lor. Mai presus de orice, cred în propria lor persoană şi în capacitatea de a reuşi.

Nivelul de încredere în valoarea produsului sau a serviciului pe care-l oferi, este asociat în mod direct cu abilitatea de a-i convinge pe alţii despre ce anume este bun pentru ei. Procesul de vânzare este numit transfer de entuziasm. Cu cât sunteţi mai entuziast şi mai convins de ceea ce vindeţi, cu atât mai molipsitor va fi acest entuziasm şi într-o măsură cu atât mai mare îl vor percepe clienţii dumneavoastră şi vor acţiona pe baza lui.

În tot ceea ce fac şi spun, oamenii sunt, în primul rând, fiinţe afectate de emoţii. De aceea atenţia faţă de clienţi este un element esenţial în vânzările de succes. Cu cât sunteţi mai devotat faţă de companie, faţă de produsele şi serviciile dumneavoastră, cu atât vă veţi comporta mai firesc şi mai atent faţă de clienţi.

Întrucât deveniţi ceea ce gândiţi în majoritatea timpului, ar trebui să repetaţi într-una cuvintele: „Îmi iubesc munca! Îmi iubesc munca!”. Cu cât vi le veţi repeta mai mult, cu atât veţi fi mai mulţumit de dumneavoastră ca agent de vânzări şi cu atât mai mult vă vor plăcea activităţile de acest gen. Cu cât munca vă va plăcea mai mult, cu atât mai bine o veţi efectua şi cu atât mai devotat veţi fi faţă de clienţi. Vânzările vor deveni mai uşoare şi mai recompensatoare din toate punctele de vedere. Vedeţi, toate se leagă una de alta. Eu personal nu las o singură zi să treacă fără a spune trei fraze:

- Sunt cel mai bun agent!

- Toate le pot întru Hristos, Cel ce mă întăreşte!

- Sunt mulţumit de mine şi-mi iubesc munca!

Le spun toate astea crezând cu adevărat în ele şi o fac pentru a mă trezi şi pune în mişcare dimineaţa şi pentru a mă ajuta să parcurg ziua.Vă spun sincer că, cu cât le repet mai mult, cu atât sunt mai încrezător în mine şi în tot ceea ce fac. Şi chiar am rezultate!

Toţi agenţii de top sunt mulţumiţi de ei şi-şi iubesc munca. Iar clienţii lor pot simţi asta. Drept urmare, clienţii doresc să cumpere de la ei, cumpără din nou de la ei şi-i recomandă prietenilor lor.

EXERCIŢIU: Dacă doriţi să vă simţiţi entuziast, acţionaţi entuziast! Îmaginaţi-vă că produsele şi serviciile dumneavoastră ar avea cea mai bună calitate şi s-ar vinde la cele mai bune preţuri din lume. Cum v-aţi comporta în toate relaţiile cu clienţii, pe toată durata zilei?

Puneţi-vă tot sufletul în activitatea de vânzare. Imaginaţi-vă că veţi fi filmat şi că filmul respectiv va fi proiectat în toată ţara, ca exemplu strălucitor al unui agent de vânzări excelent. Cum aţi trata toţi clienţii sau potenţialii clienţi? Indiferent care v-ar fi răspunsul, practicaţi respectivul comportament în fiecare oră, zi de zi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu